♥دوست دارم پویا♥


پویا♥تینا

し♥√乇 しѺ√乇

♥♥باران تکرارى نميشود هر وقت بيايد دووست داشتنى ست

و تو براى من بارانى♥♥

♡♡عاااشقاتم تنها ستاره ى زندگيم♡♡



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت19:25---14 مرداد 1393
چه کار به حرف مردم دارم...!





زندگی من همین است

شب که می شودعاشقانه ای می نویسم

خیره می شوم به عکست

وبا خودم فکر می کنم

مگر میشود تو را دوست نداشت ...!




DUYĞU
ساعت19:03---8 مرداد 1393
زمانيکه خاطره هايت از اميدهايت قوي تر شدند،
پير شدنت شروع مي شود…!!!


علی
ساعت23:35---4 مرداد 1393
سلام وبلاگتون عالی بود امیدوارم خوشبخت بشین و موفق لایکککککک
پاسخ:ممنون


pouya
ساعت22:16---4 مرداد 1393
این که معلومه

منم همینطور


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, 22:8 بـ ه قـلمـ تینا و پویا


طراح : صـ♥ـدفــ